Abonnement


Sæsonkort abonnement

Hvordan køber jeg sæsonkortabonnement?

Du køber dit abonnement på samme måde, som du køber billetter og almindelige sæsonkort på ach.eventii.dk

Sådan gør du:

  • Gå til webshoppen - klik her
  • Login eller opret en ny bruger
  • Klik på sæsonkortabonnement-billedet
  • Vælg din plads
    (Nordtribunen & VP Staal tribunen)
  • Vælg antal sæsonkortabonnementer
  • Vælg mellem voksen/øvrige eller barn u/14 år.
  • Fortsæt - Gennemfør køb

Du kan til enhver tid kontakte event@achorsens.dk, hvis du ønsker at flytte din plads.

OBS! Abonnementsaftaler med personer under 18 år kræver forældresamtykke jf. gældende lovgivning.


Skal mit abonnement fornyes?

Det korte svar er nej. Dit sæsonkortabonnement er ikke bundet til én sæson, og det skal derfor ikke fornyes efter hver sæsonkort. På den måde slipper du for at skulle tænke på dette år efter år. Sæsonkortabonnementet sikrer derfor, at du altid har en plads på tribunen. 


Jeg har allerede købt sæsonkort til i år. Hvad gør jeg?

Hvis du allerede har købt dit sæsonkort til i år, så skal du bare fortsætte på den løsning. Så snart det er tid til at fornye dit sæsonkort igen ved udgangen af sæsonen, så kan du her få overført din løsning til abonnement - og du beholder selvfølgelig alle dine fordele i overgangsperioden.


Hvordan betales mit sæsonkortabonnement?

Når du har købt dit sæsonkortabonnement, vil betalingen ske automatisk hver måned på den dato, du har bestilt det. Hvis du eksempelvis har købt sæsonkortabonnementet den 20., vil den næste betaling ske den 20. i den efterfølgende måned.

Betalingen er ens fra de måneder, hvor der er én eller færre kampe - omvendt er den også ens i de måneder hvor vi har mere end to kampe. Prisen på dit sæsonkortabonnement er således delt ligeligt mellem årets måneder.

Der vil derfor også være ekstra fordele og konkurrencer for sæsonkortabonnementer i vinter- og sommerpausen.

OBS! Hvis du ændrer dine kreditkortoplysninger, vil betalingen ikke gå igennem, og dit sæsonkortabonnement vil være ugyldigt. Vi ser derfor gerne, at du selv ændrer kreditkortoplysningerne på det givne kort - dette kan gøres via "Mine kort" hvor du klikker på udråbstegnet, som vil fremgå på det ugyldige sæsonkort. Du vil ligeledes modtage en mail hvor vi beder dig opdatere dine kreditkortoplysninger. Ved en eventuel fremtidig prisændring, vil du som abonnements holder blive kontaktet pr. e-mail senest tre måneder forinden.

I holdhold til gældende "Lov om visse forbrugeraftaler §18 stk. 2 nr. 12" er køb af sæsonkortabonnementet ikke omfattet af fortrydelsesretten.


Hvordan fungerer mit sæsonkortabonnement? 

Dit sæsonkortabonnement ligner til det traditionelle sæsonkort - dog er der to væsentlige ændringer. 

  1. Dit sæsonkortabonnement er en 100% digital løsning, og du vil derfor ikke modtage et fysisk sæsonkort. Derimod vil dit sæsonkort ligge digitalt på din smartphone og fungerer både til Apple Wallet (iOS) og Google Pay (Android). Dit kort kan downloades direkte under "MIN PROFIL" - "Mine Kort" på ach.eventii.dk - du kan også vælge at scanne QR-koden direkte fra "Mine kort". 
  2. Dit sæsonkort opdeles i månedlige betalinger og betales dermed ikke forud som førhen.

På kampdage vil dit digitale sæsonkort automatisk poppe op på din smartphones skærm, når du befinder dig i en radius af 2 km. fra CASA Arena Horsens. Herfra vil det være muligt at tilgå kortet uden at låse din smartphone op.


Hvornår virker mit sæsonkortabonnement?

Sæsonkortabonnementet virker fra den dag, du køber og betaler abonnementet.

Du kan scanne dit korts QR-kode direkte fra din profil eller fra Apple Wallet eller Google Pay.


Hvordan henter jeg mit sæsonkortabonnement?

Når du har tegnet dit abonnement samt færdiggjort din ordre, skal du gå til "MIN PROFIL" - "Mine kort". Herfra kan du scanne dit kort - eller du kan downloade det til Apple Wallet eller Google Pay. 

OBS! Hvis du har Android, skal du selv downloade Google Pay, da app'en ikke er en standard app.


Hvordan virker mit sæsonkortabonnoment under coronakrisen?

Når du tegner et sæsonkortabonnoment vil det fungere på samme måde, som hvis du køber et almindeligt sæsonkort under coronakrisen.

Det vil sige at du skal ind og hente din billet via stregkoden på dit virtuelle sæsonkort under ”Min profil”, som vil fungere som en rabatkode på en billet.

Så længe klubberne er pålagt restriktioner, kan vi derfor heller ikke garantere at du kan sidde på den plads du har købt dit abonnement til.


Hvor lang er bindingsperioden?

Når du tegner dit sæsonkortabonnement, vil der være en bindingsperiode på seks måneder, fra den dag det købes. 

Herefter vil opsigelsesperioden være løbende måned plus én måned. Det vil sige, hvis din betalingsdato er den 16. hver måned, og du opsiger dit abonnement den 18., vil opsigelsesperioden se således ud:

  • Betalingsperiode: 16. til 16. i hver måned
  • Opsigelse: Den 18. januar
  • Løbende måned: Den 16. februar
  • + 1 måned: Den 16. marts er sæsonkortabonnementet opsagt, og betalingen ophører. 

Dit sæsonkortabonnement er selvfølgelig aktivt, indtil opsigelsesperioden er udløbet.


Hvordan opsiger jeg mit sæsonkortabonnement?

Du opsiger dit sæsonkortabonnement ved at kontakte event@achorsens.dk. Opsigelsen træder i kraft, den dag du sender mailen - Uanset hvornår du får svar.

OBS! Du skal være opmærksom på bindings- og opsigelsesperioden.


Kan jeg opsige ét abonnement og stadig beholde ét andet?

Det korte svar er ja. Når du køber flere sæsonkortabonnementer i samme ordre, vil hvert abonnement have sin egen betaling. Hvis du eksempelvis bestiller ét voksen og ét barn i samme ordre, vil der blive trukket henholdsvis kr. 100,- og kr. 20,- på din konto. Det er derfor muligt at opsige det ene sæsonkortabonnement og samtidig lade det andet være uændret.