Barselsvikariat – Activation manager til teamet for Salg og Sponsoroplevelser


9. december 2019
Superligaklubben AC Horsens søger pr. 1. marts 2020 en Activation manager til et barselsvikariat (med mulighed for forlængelse).
 
AC Horsens er Østjyllands gule Superligaklub. Vi ligger godt placeret midt i ligaen og afvikler kampe på højt professionelt niveau med mange tilskuere og sponsorarrangementer på CASA Arena i Horsens.
 
Til vores kampe og sponsorarrangementer servicerer vi mange tusinde tilskuere, fans og sponsorer med gode fodboldoplevelser, hvor synlighed og koordinering af sponsorindsatser er vigtigt.
 
Om stillingen og vores forventninger til ansøgeren:
En stor del af opgaverne i barselsvikariatet indebærer betjening af sponsorer og partnere, hvor et tæt og godt servicerende samarbejde med kontorets øvrige medarbejdere er en forudsætning. Det er et stort ønske, at medarbejderen i barselsvikariatet skal udvikle tilbud og produkter til vores sponsorer, og sikre, at alle sponsorater løbende gennem året bliver aktiveret, så erhvervslivet forsat oplever stor værdi af at være sponsor i AC Horsens.
Det forventes, at du har erfaring med projektledelse, at du kan have mange bolde i luften – men også – at du kan tænke nye, sjove og kreative løsninger for vores sponsorer, herunder nye ideer til afvikling af VIP-arrangementer inden kampene.
Det er en fordel at kende til byen, klubbens historie og det lokale erhvervsliv, men ikke en forudsætning.
 
I AC Horsens forsøger vi konstant at udvikle vores produkter til et højere niveau, så en grundlæggende iderigdom og kreativitet er en fordel - det er også vigtigt, at du er udadvendt kommunikerende, opsøgende og positiv i din indstilling til arbejdet.
For at VIP - og sponsorområdet driftes og udvikles fornuftigt er det en forudsætning, at du kan indgå i teamarbejde med områdets øvrige medarbejdere, og at du arbejder fokuseret og struktureret med afrapportering til ledelsen og i de nuværende CMS systemer.
 
Det praktiske:
Du bliver en del af en organisation med 16 halv- og fuldtidsmedarbejdere og vil indgå i det afviklende kampteam og Salgsteamet i organisationen under vores HR og udviklingsleder.
Barselsvikariatet er en fuldtidsstilling, som er tidsbegrænset til d. 31.12.2020, med mulighed for forlængelse alt efter klubbens sportslige placering i sæson 20/21.
Der må påregnes en del arbejde om aftenen og i weekender i forbindelse med afvikling af kampe og projekter.
Barselsvikariatet omfatter:
Aktivering og opfølgning på sponsorer året rundt
Ansvarlig for planlægning, koordinering og afvikling af VIP inden kampe
Billetter og merch servicering Superliga trup + administration.
Koordinering af spillerarrangementer
Ansvarlig for Kampsponsorater og madleverandører
Administrative opgaver omkring sponsorporteføljen inkl. Vedligeholdelse og opdatering.
Koordinering af arrangementer og projekter løbende
Medvirke ved opgaver, som udføres før, under og efter selskabets hjemmekampe og events.
 
Lønnen forhandles på baggrund af kvalifikationer.
 
Ansøgningsfrist d. 15. december 2019 – ansøgning, CV samt relevante dokumenter sendes til HR Chef Franka Abrahamsen på fa@achorsens.dk Ønsket start: 1. marts 2020
 
Første runde af samtaler forventes gennemført i uge 3 og 4
 
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakt HR-chef Franka Birn-Abrahamsen på mail fa@achorsens.dk
 
Foto: Charlotte Adsbøl