STARK indgår toårigt VIP-sponsorat i AC Horsens


28. marts 2019

AC Horsens har tæt på 350 sponsorer, og ”de gule” kan nu byde velkommen til STARK, der er blevet en del af sponsornetværket.

Direktør Martin Andersen fra STARK har sat sin underskrift på et VIP-sponsorat, der løber i de kommende to år.

- Vi har valgt AC Horsens som samarbejdspartner ud fra en forventning om, at sponsoratet skal være en imageskabende aktivitet, der på direkte eller indirekte måde repræsenterer nogle af de værdier, som vi i STARK bygger på. Desuden har vi lagt vægt på, at sponsoratet har et socialt engagement og samtidig er en seriøs forretning. Det er vigtigt for os, at vores kunder køber gode oplevelser, når de handler med STARK, så vi håber sponsoratet kan medvirke til at skabe en positiv association mellem STARK og AC Horsens, fortæller Martin Andersen og fortsætter:

- Vores motto er ”sammen bygger vi professionelt”, og nøjagtig som når AC Horsens går på banen og kæmper for det bedst mulige resultat, er det også vores strategi at levere hver gang, vi er ”på banen”. Vi håber, gennem sponsoratet, at promovere STARK som byens bedste leverandør af byggematerialer. Vi går ikke på kompromis og søger altid den bedste og mest resultatgivende løsning til de opgaver, vi løser for vores kunder, lyder det fra Martin Andersen.

Det er desuden vigtigt for STARK som lokal virksomhed at støtte op om de aktiviteter, der er i lokalområdet, og dermed er med til at sætte Horsens på landkortet.

I øjeblikket har AC Horsens omkring 160 medlemmer af handelsnetværket, og her glider STARK også ind.

- Vores sponsorat, som automatisk giver eksponering og plads i handelsnetværket, ser vi som en ekstra bonus. Her er der rig mulighed for at skabe gode relationer, møde nye potentielle kunder og samarbejdspartnere, dele viden og udveksle erfaringer. Alt sammen vigtige parametre for en fortsat vækst i virksomheden og derved opnå vores målsætning, slutter Martin Andersen.

Klik her for at læse mere om STARK.